|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
| Registrer | Forum Regler | FAQ | ChatBox Fuld | Members List | Kalender | Dagens Stillinger | Søgning | Dagens Stillinger | Mark Forums Read |
| i930 Hjælp og Tutorials Har du brug for hjælp med din Smartphone (i930) få alle dine spørgsmål her! |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Sådan formaterer dine Nextel i930
At formatere din Nextel i930 og sæt den tilbage til fabriksindstillingerne, skal du gøre dette.
** Advarsel ** Husk, vi foreslår, at du backup telefonen, så gør dette. Tryk på og hold venstre tast, når telefonen er slukket. Tænd telefonen, mens du holder venstre tast og tryk derefter på OK. Dette vil nulstille din telefon. Du vil miste alt. Takket være bklynjava og Nexteli730 Senest redigeret af NeXtEli730; 01-06-2006 kl 08:47. |
|
|
|
#2 |
|
Damn jeg har brug for hjælp!
Beliggenhed: Mexico
Alder: 46
Stillinger: 15
Takket: 0
Takkede 0 Times i 0 Stillinger
Re: Hvordan formatere din Nextel i930
hvis jeg formatere min i930, er jeg nødt til at låse den op igen senere?
|
|
|
#3 |
|
Alder: 25
Stillinger: 9
At isnt arbejder for mig, jeg ved im gør noget forkert, at telefonen er slukket, skal jeg holde venstre tasten nede, mens på samme tid holder thr knappen, så skal jeg fortsætte med at holde venstre nede, indtil den hvide skærmen kommer op?
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
X-Man!
Beliggenhed: Arizona
Alder: 32
Takkede 3 gange i 3 stillinger
Citat:
Hvis du vil se links eller billeder i signaturer dit indlæg count skal være 10 eller derover. Du har aktuelt 0 stillinger. Jeg er beskyttet af X. Er du på Hvis du vil se links eller billeder i signaturer dit indlæg count skal være 10 eller derover. Du har aktuelt 0 stillinger. endnu? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alder: 25
Stillinger: 9
Lol sorry tak, også, jeg købt et abonnement og hentet nunlock og Im venter på en tast. Jeg går ud fra jeg har brug for en nøgle for at decert
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Alder: 41
Stillinger: 1
Citat:
Jeg tror, at hvis jeg omformatere telefonen jeg kan starte forfra. men måske er jeg ikke gøre noget rigtigt. Jeg har brug for hjælp. HJÆLP PLEASE? Jeg starter med telefonen slukket og tryk derefter på og hold lift tast (det er den ene af de cherp right?), så jeg Puch afbryderknappen og holde den med den bløde centrale fortælle den hvide sceen. (Jeg ser kun en blank hvid sceen for en 1 sic eller deromkring), når de lader dem gå og slå på OK-knappen så hurtigt jeg kan. Jeg tryed det så mange måder. hvad er den rigtige måde. Thank's |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Techie Gud
Beliggenhed: på randen af Hell
Alder: 38
Takkede 6 gange i 6 Stillinger
Citat:
|
|
|
|
#8 |
|
Af George I tror, jeg fik den
Alder: 20
Stillinger: 71
Kan du få alle de originale programmer tilbage?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Techie Gud
Beliggenhed: på randen af Hell
Alder: 38
Takkede 6 gange i 6 Stillinger
hvis du mener ligesom den dag, du købte den følge instruktionerne ovenfor ..........
|
|
|
#10 |
|
Af George I tror, jeg fik den
Alder: 20
Stillinger: 71
ok ty til den del jeg tror, at telefonen er decerted im ikke helt sikker på, men hvilke ulemper har jeg, hvis det ikke er?
|
|
|
|
![]() |
| Bogmærker |
| Aktuelt aktive brugere, der ser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Thread Tools | |
|
|
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| File Extentions List 06 * Frihed WESTENDER 2oo6 * | Frihed MACBETH | Tutorials | 2 | 10-03-2008 07:36 AM |
| Scoop om SprintNextel Wireless | DoneKrazy | Eksklusive nyheder fra Nextel | 57 | 02-08-2006 08:41 PM |
| Nextel CFO Kundgøre 2004 Subscriber vækst på Investor Conference | evilvinny | I nyhederne | 3 | 01-13-2005 09:19 |
| Sprint Nextel at fusionere i $ 35B Deal | evilvinny | Eksklusive nyheder fra Nextel | 2 | 12-17-2004 04:00 PM |