Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish By Hybr!d
Go Back   Noobforums - Mobiltelefonnavigation & Technology Resource > Noob Forums Carrier Discussion > Windows Mobile Smartphone Laboratory > i930 Laboratory > i930 Hjælp og Tutorials
Connect with Facebook
i930 Hjælp og Tutorials Har du brug for hjælp med din Smartphone (i930) få alle dine spørgsmål her!

Reply

Thread Tools
Old 01-06-2006   #1
NeXtEli730
Guest

Sådan formaterer dine Nextel i930

At formatere din Nextel i930 og sæt den tilbage til fabriksindstillingerne, skal du gøre dette.

** Advarsel **

Husk, vi foreslår, at du backup telefonen, så gør dette.

Tryk på og hold venstre tast, når telefonen er slukket. Tænd telefonen, mens du holder venstre tast og tryk derefter på OK. Dette vil nulstille din telefon. Du vil miste alt.

Takket være bklynjava og Nexteli730

Senest redigeret af NeXtEli730; 01-06-2006 kl 08:47.
  Reply With Quote
Old 01-30-2006   #2
yemil
Damn jeg har brug for hjælp!

yemil's Avatar

Beliggenhed: Mexico
Alder: 46
Stillinger: 15
Takket: 0
Takkede 0 Times i 0 Stillinger
yemil is an unknown quantity at this point
Re: Hvordan formatere din Nextel i930

hvis jeg formatere min i930, er jeg nødt til at låse den op igen senere?
Old 03-08-2006   #3
havoc2005

Alder: 25
Stillinger: 9
havoc2005 is an unknown quantity at this point

At isnt arbejder for mig, jeg ved im gør noget forkert, at telefonen er slukket, skal jeg holde venstre tasten nede, mens på samme tid holder thr knappen, så skal jeg fortsætte med at holde venstre nede, indtil den hvide skærmen kommer op?
havoc2005 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2006   #4
alwaysbelieve1
X-Man!

alwaysbelieve1's Avatar

Beliggenhed: Arizona
Alder: 32
Takkede 3 gange i 3 stillinger
alwaysbelieve1 will become famous soon enough

Citat:
Oprindeligt Indsendt af havoc2005
At isnt arbejder for mig, jeg ved im gør noget forkert, at telefonen er slukket, skal jeg holde venstre tasten nede, mens på samme tid holder thr knappen, så skal jeg fortsætte med at holde venstre nede, indtil den hvide skærmen kommer op?
slukke telefonen ... trykke på og holde venstre tast i 3 sekunder ... nu skal du trykke på tænd / sluk-knappen ... holde holde tast og vente på den hvide format sceen og tryk ok. at `s det.

Hvis du vil se links eller billeder i signaturer dit indlæg count skal være 10 eller derover. Du har aktuelt 0 stillinger.

Jeg er beskyttet af X. Er du på
Hvis du vil se links eller billeder i signaturer dit indlæg count skal være 10 eller derover. Du har aktuelt 0 stillinger.
endnu?
alwaysbelieve1 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2006   #5
havoc2005

Alder: 25
Stillinger: 9
havoc2005 is an unknown quantity at this point

Lol sorry tak, også, jeg købt et abonnement og hentet nunlock og Im venter på en tast. Jeg går ud fra jeg har brug for en nøgle for at decert
havoc2005 is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2006   #6
JAY5MAY

Alder: 41
Stillinger: 1
JAY5MAY is on a distinguished road

Citat:
Oprindeligt Indsendt af GroundNPound
slukke telefonen ... trykke på og holde venstre tast i 3 sekunder ... nu skal du trykke på tænd / sluk-knappen ... holde holde tast og vente på den hvide format sceen og tryk ok. at `s det.
hej jeg har lige fået mig en ny i930 9-13-2006 jeg tryed at Decertify det med NUnlocker.exe. Jamen jeg mest op, min telefon er stadig ikke decertifyed & Nu har jeg nogle en andens kontakter. oven i, at jeg ikke kan synkronisere den til pc
Jeg tror, at hvis jeg omformatere telefonen jeg kan starte forfra. men måske er jeg ikke gøre noget rigtigt. Jeg har brug for hjælp. HJÆLP PLEASE? Jeg starter med telefonen slukket og tryk derefter på og hold lift tast (det er den ene af de cherp right?), så jeg Puch afbryderknappen og holde den med den bløde centrale fortælle den hvide sceen.
(Jeg ser kun en blank hvid sceen for en 1 sic eller deromkring), når de lader dem gå og slå på OK-knappen så hurtigt jeg kan. Jeg tryed det så mange måder. hvad er den rigtige måde.
Thank's
JAY5MAY is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2006   #7
MOF
Techie Gud

mof's Avatar

Beliggenhed: på randen af Hell
Alder: 38
Takkede 6 gange i 6 Stillinger
mof will become famous soon enoughmof will become famous soon enough

Citat:
Oprindeligt Indsendt af JAY5MAY
hej jeg har lige fået mig en ny i930 9-13-2006 jeg tryed at Decertify det med NUnlocker.exe. Jamen jeg mest op, min telefon er stadig ikke decertifyed & Nu har jeg nogle en andens kontakter. oven i, at jeg ikke kan synkronisere den til pc
Jeg tror, at hvis jeg omformatere telefonen jeg kan starte forfra. men måske er jeg ikke gøre noget rigtigt. Jeg har brug for hjælp. HJÆLP PLEASE? Jeg starter med telefonen slukket og tryk derefter på og hold lift tast (det er den ene af de cherp right?), så jeg Puch afbryderknappen og holde den med den bløde centrale fortælle den hvide sceen.
(Jeg ser kun en blank hvid sceen for en 1 sic eller deromkring), når de lader dem gå og slå på OK-knappen så hurtigt jeg kan. Jeg tryed det så mange måder. hvad er den rigtige måde.
Thank's
venstre bløde nøglen er den ene på tastaturet, der anvendes til start-menuen er placeret i øverste venstre hjørne af tastaturet .....

mof is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2007   #8
ezale
Af George I tror, jeg fik den

ezale's Avatar

Alder: 20
Stillinger: 71
ezale is an unknown quantity at this point

Kan du få alle de originale programmer tilbage?
ezale is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2007   #9
MOF
Techie Gud

mof's Avatar

Beliggenhed: på randen af Hell
Alder: 38
Takkede 6 gange i 6 Stillinger
mof will become famous soon enoughmof will become famous soon enough

hvis du mener ligesom den dag, du købte den følge instruktionerne ovenfor ..........

mof is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2007   #10
ezale
Af George I tror, jeg fik den

ezale's Avatar

Alder: 20
Stillinger: 71
ezale is an unknown quantity at this point

ok ty til den del jeg tror, at telefonen er decerted im ikke helt sikker på, men hvilke ulemper har jeg, hvis det ikke er?
ezale is offline   Reply With Quote
Reply

Bogmærker

Aktuelt aktive brugere, der ser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster)

Thread Tools

Udstationering Regler
Du kan ikke post nye tråde
Du kan ikke post svar
Du kan ikke post vedhæftede filer
Du kan ikke redigere dine indlæg

BB-kode er
Smilies er
[IMG] koden er
HTML-koden er

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
File Extentions List 06 * Frihed WESTENDER 2oo6 * Frihed MACBETH Tutorials 2 10-03-2008 07:36 AM
Scoop om SprintNextel Wireless DoneKrazy Eksklusive nyheder fra Nextel 57 02-08-2006 08:41 PM
Nextel CFO Kundgøre 2004 Subscriber vækst på Investor Conference evilvinny I nyhederne 3 01-13-2005 09:19
Sprint Nextel at fusionere i $ 35B Deal evilvinny Eksklusive nyheder fra Nextel 2 12-17-2004 04:00 PM

Alle tidspunkter er GMT -5. Den tid er nu 03:00 AM.
Style ved Noob Styles
Thanks for Voting us #1 in the Best of Brooklyn Computer Repair Category
Bedste Brooklyn Computer Reparation
Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Version 3.7.5
Copyright © 2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd