|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
| Registreer | Forum Regels | Veelgestelde vragen | Chatbox Volledige | Ledenlijst | Kalender | Today's Posts | Zoeken | Today's Posts | Markeer forums als gelezen |
| iPhone hacks iPhone Tips en Trucs |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
#1 |
|
U noob
iPhone Firmware 2.2 Jailbreak vrijgegeven voor 3G en 2G
Het Dev team heeft de Pwnage Tool en QuickPwn 2.2 (voor Windows)
Veel plezier ontsluiten en Jailbreaking uw iPhones. Wees er zeker van dat u naar de Dev Team Blog voor meer details. Pwnage 2.2 Download voor Mac Download QuickPwn 2.2 voor MAC QuickPwn Download voor Windows-gebruikers Lees het Waarschuwingen hieronder: DO NOT USE QUICKPWN als je wilt dat een potentiële unlock software op uw 3G iPhone op elk moment snel. QuickPwn zal uw baseband naar de nieuwe in de 2.2-update. Dat \u003d No Good. Gebruik de PwnageTool voor het maken van een aangepaste firmware 2.2, eerste en dan moet je goed om te gaan. ALLEEN Update naar 2.2 Met Pwnage GEREEDSCHAP EN EEN AANGEPASTE IPSW als u wilt dat een 3G ontgrendelen. Als u een update met de ambtenaar. Ipsw of de regelmatige "update uw firmware" dat verschijnt in iTunes, of je gebruikt QuickPwn - uw baseband zal worden bijgewerkt, wat betekent dat geen software unlock altijd snel voor je. DO NOT USE QUICKPWN en ALLEEN Update naar 2.2 Met Pwnage GEREEDSCHAP EN EEN AANGEPASTE IPSW Als u wilt kunnen ontgrendelen uw 3G binnenkort.
Als u links of afbeeldingen in uw bericht handtekeningen tellen moet 10 of hoger. U heeft momenteel 0 posten. Laatst bewerkt door bklynjava; op 11.07.2009 02:48 PM. |
|
|
|
| De volgende gebruiker Says Thank You to bklynjava Voor deze Nuttige Plaatsen: | joshzito (12-15-2008) |
|
|
#2 |
|
Damn ik heb hulp nodig!
Krabbels: 1
Bedankte 0 Times in 0 Posts
Re: iPhone Firmware 2.2 Jailbreak vrijgegeven voor 3G en 2G
waar krijg ik de Pwnage TOOL en een aangepaste IPSW?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
U noob
De links voor Pwnage zijn in de 1ste post.
|
|
|
#4 |
|
I Think I Can
Leeftijd: 28
hey jongens, als ik wilde om te ontgrendelen en jailbreak mijn iphone 3g welk proces doe ik eerst?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
U noob
Citaat:
Zo niet dan zul je waarschijnlijk zullen moeten ontsluiten voor een andere vervoerder. Anders een iphone kan worden jailbroke zonder vervoerder ontgrendelen.
|
|
|
|
#6 |
|
Damn ik heb hulp nodig!
Join Datum: maart 2009
Krabbels: 1
Hallo, eerst met behulp van het forum ...
![]() langzaam mijn weg vinden rond de site. Ik probeer te gebruiken iThemeit voor de eerste keer. Ik weet hoe te werken iThemeit het programma in de zin van het toevoegen van achtergronden, iconen, enzovoort, maar mijn probleem is het verzenden van een volledig thema op mijn telefoon. Ik heb zeker. Net is geïnstalleerd op mijn computer, omdat ik bewaard om de Jit foutopsporingsprogramma prompt / dialoogvenster. Dacht al dat uit andere posten op het forum. Anders dan dat mijn telefoon is niet jailbroken of ontgrendeld. Welke van wat ik heb gelezen kan worden mijn probleem. Ik heb een 16GB, 3G-telefoon met Rogers, en de software versie is 2.2.1. Als een van deze info helpt in pointing me in de goede richting wat te doen. Ook gebruik ik een PC geen Mac. Als iemand kan helpen I'd really appreciate it, Bedankt!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Officiële Noob hondenleider
Leeftijd: 25
He enige steun met 3G / software V. 02.30.03? of, indien niet zal ik moeten downgraden?
|
![]() |
| Bladwijzers |
| Currently Active Users Viewing deze draad: 1 (0 leden en 1 gasten) | |
| Thread Tools | |
|
|
Gelijkaardige Draden
|
||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| De Ultieme Jailbreak en iPhone Unlock draad | jikoo | ![]() |
0 | 08-31-2008 05:39 PM |
| 11/10/07 NIEUWS: iPhone 1.1.2 firmware, What You Need to Know | diplomat2387 | iPhone Nieuws | 0 | 11-10-2007 10:00 |
| iPhone Hacked - Firmware Download | bklynjava | iPhone hacks | 0 | 07-09-2007 11:23 |