|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
![]() |
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
| Registrer | Forum Regler | FAQ | ChatBox Fuld | Members List | Kalender | Dagens Stillinger | Søgning | Dagens Stillinger | Mark Forums Read |
| iPhone hacks iPhone Tips og tricks |
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
#1 |
|
DU NOOB
Beliggenhed: I dit hoved!
Tak: 7
iPhone firmware 2.2 Jailbreak Released for 3G og 2G
Den Dev team har frigivet Pwnage Tool og QuickPwn 2,2 (For Windows)
Have det sjovt at frigøre og Jailbreaking din iPhones. Sørg for at besøge Dev Team Blog for flere detaljer. Pwnage 2.2 Download til MAC QuickPwn 2.2 Download til MAC QuickPwn download til Windows-brugere Læs advarer nedenfor: BRUG IKKE QUICKPWN hvis du vil have en potentiel software låse på din 3G iPhone helst snart. QuickPwn vil opdatere dit baseband til den nye inkluderet i 2.2 opdateringen. Denne \u003d nr. Godt. Brug PwnageTool til at oprette en speciel 2.2 firmware først og derefter skal du være god til at gå. KUN UPDATE til 2,2 MED PWNAGE TOOL og en brugerdefineret IPSW hvis du vil have en 3G låse op. Hvis du opdaterer med de officielle. Ipsw eller regelmæssig "opdatere din firmware", der popper op i iTunes, eller du bruger QuickPwn - dit baseband vil blive opdateret, hvilket betyder ingen software låser helst hurtigt for dig. BRUG IKKE QUICKPWN og opdaterer kun til 2,2 MED PWNAGE TOOL og en brugerdefineret IPSW hvis du vil være i stand til at låse din 3G snart.
Hvis du vil se links eller billeder i signaturer dit indlæg count skal være 10 eller derover. Du har aktuelt 0 stillinger. Senest redigeret af bklynjava; 11-07-2009 kl 02:48 PM. |
|
|
|
| Følgende bruger Siger tak til bklynjava For denne nyttige Post: | joshzito (12-15-2008) |
|
|
#2 |
|
Damn jeg har brug for hjælp!
Stillinger: 1
Takket: 1
Takkede 0 Times i 0 Stillinger
Re: iPhone firmware 2.2 Jailbreak Released for 3G og 2G
Hvor kan jeg få PWNAGE og et CUSTOM IPSW?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
DU NOOB
Links for Pwnage er i 1. post.
|
|
|
#4 |
|
Jeg tror, jeg kan
Alder: 28
Stillinger: 95
Takket: 0
Hey gutter, hvis jeg ønskede at låse op og jailbreak min iphone 3g som processen skal jeg gøre først?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
DU NOOB
Citat:
Hvis ikke så vil din sandsynligvis nødt til at låse op for et andet luftfartsselskab. Ellers en iphone kan jailbroke uden carrier låse.
|
|
|
|
#6 |
|
Damn jeg har brug for hjælp!
Stillinger: 1
Hej, første gang du bruger forum ...
![]() langsomt at finde min vej rundt på hjemmesiden. Jeg forsøger at bruge iThemeit for første gang. Jeg ved, hvordan man arbejder i iThemeit program i den forstand, at tilføje baggrunde, ikoner osv., men mit problem er at sende et udfyldt tema til min telefon. Jeg har sørget for. Net er installeret på min computer, da jeg holdt få Jit debugger prompten / dialogboksen. Regnede alle, at ud fra andre stillinger på forum. Andre derefter at min telefon ikke jailbroken eller ulåst. Der ud fra hvad jeg har læst kan være mit problem. Jeg har en 16GB, 3G-telefon med Rogers, og software version 2.2.1. Hvis nogen af denne info hjælper med at pege mig i den rigtige retning af hvad de skal gøre. Også jeg bruge en pc ikke Mac. Hvis nogen kan hjælpe Jeg vil virkelig sætte pris på det, Tak!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Officielle Noob Whipper
Beliggenhed: Chi-Town
Alder: 25
Hey alle støtte med 3G / software V. 02.30.03? eller hvis ikke vil jeg nødt til at nedgradere?
|
![]() |
| Bogmærker |
| Aktuelt aktive brugere, der ser denne tråd: 1 (0 medlemmer og 1 gæster) | |
| Thread Tools | |
|
|
Lignende Tråde
|
||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| The Ultimate Jailbreak og iPhone Oplåsning tråd | jikoo | ![]() |
0 | 08-31-2008 05:39 PM |
| 11/10/07 NEWS: iPhone 1.1.2 firmware, hvad du skal vide | diplomat2387 | iPhone News | 0 | 11-10-2007 10:00 AM |
| iPhone hacket - Firmware Download | bklynjava | iPhone hacks | 0 | 07-09-2007 11:23 AM |